Bestellen
Het bestellen op onze website is eenvoudig. Zoek het product dat je wilt kopen, voeg het toe aan je winkelwagentje en volg de stappen naar de kassa. Vul je gegevens in, kies je betaalmethode en klik op ‘Bestellen’ om de bestelling af te ronden.
Ja, het is mogelijk om op factuur te bestellen voor zakelijke klanten en overheid instellingen. Kies bij de betaalopties voor overboeking en ontvang binnen 1 werkdag de factuur. Wil je een factuur met specifieke inkoop details? Neem contact op via het contactformulier of e-mail.
Ja, je kunt bij ons als zakelijke- en particulier klant bestellen.
Zodra een bestelling is geplaatst en bevestigd, kan je deze zelf niet meer annuleren of wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een wijziging wilt doorvoeren, en wij bekijken samen de mogelijkheden.
De verzendkosten bedragen €4,95 per bestelling binnen Nederland. Voor bestellingen naar België bedragen de verzendkosten €6,95 per bestelling. De verzendkosten voor Duitsland bedragen €9,95.
Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden.
Levering en Verzending
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Er wordt binnen 1-2 werkdagen geleverd. Je ontvangt een e-mail met de verzendbevestiging en een trackingnummer. De levertijd kan soms variëren, afhankelijk van het product en je locatie.
Voor bestellingen boven de €100,- bieden we gratis verzending. Voor bestellingen onder dit bedrag brengen we verzendkosten in rekening.
Ja, we bezorgen ook in het buitenland. We leveren standaard in heel Nederland, België en Duitsland. Via het contactformulier kan je een aanvraag doen naar jouw gewenste land.
Je kunt de status van je bestelling volgen via het trackingnummer dat je ontvangt in de verzendbevestiging. Hiermee kun je precies zien waar je pakket zich bevindt. Heb je deze niet ontvangen? Neem contact op via het contactformulier.
Ja, tijdens het afrekenproces kun je een alternatief afleveradres invoeren. Dit is handig als je voor iemand anders besteld of wilt versturen naar je werkadres.
Als je de aflevergegevens wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling nog niet verzonden is, kunnen we de gegevens aanpassen.
Betalen
Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, Overboeking en Bancontact. Staat de gewenste betaal methode er niet bij, neem dan contact met ons op.
Ja, je kunt ook vanuit het buitenland betalen.
Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren tijdens het afrekenproces. De korting wordt automatisch verrekend in je totaalbedrag.
Bestellen op rekening is mogelijk voor zakelijke klanten en overheid instellingen.
De vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven. Je kunt de BTW in je factuur terugvinden. Koop je zakelijk vanuit het buitenland? Na het invoeren van het BTW nummer, wordt de BTW automatisch verlegd.
Je kunt je factuur vinden in de bestelbevestiging die we je per e-mail sturen. Ook kun je je facturen in je account bekijken, als je een account hebt aangemaakt.
Retourneren en Garantie
Je mag het product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet ongebruikt en in de originele verpakking zijn om het bedrag retour te ontvangen. Onaangebroken rollen worden gecrediteerd. Het retourformulier krijg je bij je bestelling in de mail. Deze kun je ook downloaden op onze retourbeleidspagina. Als je vragen hebt kun je contact opnemen met ons voor verdere instructies.
Als je producten hebt ontvangen die kapot zijn of incompleet, neem dan direct contact met ons op. We zorgen ervoor dat het probleem snel wordt opgelost, of dat je een vervangend product ontvangt.
Nee, het is niet mogelijk om een product te ruilen. Je kunt een product echter wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het juiste product.
Terugbetalingen worden gedaan zodra we je geretourneerde product(en) hebben ontvangen en gecontroleerd. Je ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van het product.
Account en Bestellingen
Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Je kunt ook als gast afrekenen. Als je echter regelmatig bestelt, raden we je aan een account aan te maken om je opgeslagen bakken, favoriete zakken en je eerdere bestellingen in te zien.
Een account aanmaken is eenvoudig. Klik op de ‘Inloggen’ knop en kies voor ‘Account aanmaken’. Vul je gegevens in, en je hebt direct toegang tot je persoonlijke account en kun je sneller bestellingen plaatsen.